Setkání s novináři, vystoupení před kamerou nebo rozhovor v rozhlase? Není potřeba panikařit, ale naopak se dobře připravit. Nejlepší cestu představuje komunikační trénink, který se dnes stal pro majitele, manažery i další zástupce společností nepostradatelný. Často totiž právě na jejich prezentaci stojí úspěch firmy a celé PR komunikace. Jednou z vhodných cest, jak získat potřebné dovednosti pro komunikaci s médii, je na míru připravený mediální trénink. Seznámí Vás s historií a aktuálním stavem médií v České republice, zjistíte, jak média fungují či jakým způsobem informace novinářům podat.

Dovednosti z mediálního tréninku využijete při:

  • setkání se zástupci médií,
  • prezentaci před obchodním partnerem či zákazníkem,
  • projevech ve firmě a před zaměstnanci.
1

ZÁKLADNÍ MEDIÁLNÍ TRÉNINK

Krizová témata vyžadují nejen zkušenosti, ale rovněž pokročilé dovednosti, které umožňují získat potřebnou jistotu při formulaci odpovědí.
2

Rozvíjející mediální trénink

Krizová témata vyžadují nejen zkušenosti, ale rovněž pokročilé dovednosti, které umožňují získat potřebnou jistotu při formulaci odpovědí.
3

Příprava podkladů pro novináře

Jaké informace jsou pro novináře v tiskové zprávě zajímavé, jak ji správě napsat a čemu se naopak vyhnout? Osvojené dovednosti využijete nejen při kontaktu s médii, ale i při přípravě textů pro interní účely.