Setkání s novináři, vystoupení před kamerou nebo rozhovor v rozhlase? Není potřeba panikařit, ale naopak se dobře připravit. Nejlepší cestu představuje komunikační trénink, který se dnes stal pro majitele, manažery i další zástupce společností nepostradatelný. Často totiž právě na jejich prezentaci stojí úspěch firmy a celé PR komunikace. Jednou z vhodných cest, jak získat potřebné dovednosti pro komunikaci s médii, je na míru připravený mediální trénink. Seznámí Vás s historií a aktuálním stavem médií v České republice, zjistíte, jak média fungují či jakým způsobem informace novinářům podat.
Dovednosti z mediálního tréninku využijete při:
- setkání se zástupci médií,
- prezentaci před obchodním partnerem či zákazníkem,
- projevech ve firmě a před zaměstnanci.
1
ZÁKLADNÍ MEDIÁLNÍ TRÉNINK
Krizová témata vyžadují nejen zkušenosti, ale rovněž pokročilé dovednosti, které umožňují získat potřebnou jistotu při formulaci odpovědí.2
Rozvíjející mediální trénink
Krizová témata vyžadují nejen zkušenosti, ale rovněž pokročilé dovednosti, které umožňují získat potřebnou jistotu při formulaci odpovědí.3